وعده رئیس‌جمهور درباره راه‌آهن اردبیل محقق نشده است

رضا کریمی صبح امروز در جلسه شورای اداری در استان اردبیل اظهار داشت: وجود 67 هزار بیکار در استان اردبیل امری بسیار تاسف‌بار و  نگران‌کننده بوده و نیاز است دولت یازدهم برای بهبود فضای کسب‌ و کار در منطقه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم اردبیل برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین مطالبه مردم استان اردبیل از دولت یازدهم بهبود فضای کسب‌ و کار است٬ افزود: باید دولت هر چه زودتر نسبت به ایجاد فضای کسب‌ و کار مناسب در منطقه اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا بتوانیم زمینه اشتغال برای جوانان فارغ‌التحصیل در منطقه را مهیا کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل٬ نیر٬ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که کمتر از یک سال از فعالیت دولت یازدهم باقی مانده ولی هنوز وعده رئیس‌جمهور درباره راه‌آهن اردبیل محقق نشده و مردم منطقه بی‌صبرانه منتظر اجرای این پروژه هستند که متاسفانه تاکنون اقدام خاصی در این زمینه انجام نشده است.

کریمی با اشاره به اینکه بیش از 46 درصد اقتصاد استان مربوط به بخش کشاورزی است٬ بیان کرد: در این زمینه نگاه به کشاورزی سنتی بوده و باید برای پویایی بخش کشاورزی اقدامات اساسی انجام شود و اعتبارات ویژه‌ای به طرح آبیاری نوین در بخش کشاورزی اردبیل اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: هفته دولت فرصتی بسیار بزرگ برای قدردانی از خون شهدای والامقام در 8 سال دفاع مقدس و شهیدان رجائی و باهنر است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در تمام برنامه‌های خود فلسفه ناب این شهیدان را الگوی کار خود قرار داده و خدمتگزاری به نفع مردم را مبنای اساسی خود بدانند.

انتهای پیام/