عیدی جمعی از کارگران شهرداری اردبیل هنوز پرداخت نشده است

سیدغنی فروزان شامگاه چهارشنبه در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل خطاب به شهردار اردبیل اظهار کرد: ما در محضر خداوند متعال شکایتمان را از مسؤولانی که دوباره شهردار برکنار شده را به مجموعه شهرداری بازگرداندند، اعلام می‌کنیم و به این رویه معترض هستیم که برخی دولتی‌ها در مقابل پارلمان محلی و شعور مردم گزینه اهانت و بی‌تفاوتی را در پیش گرفتند.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره دولت‌ها و حاکمیت بر پارلمان و شورای محلی فایق بوده و خواسته‌های خود را به آنها تحمیل کردند، گفت: در جامعه‌ای که آزادی، استقلال و حریت بر آن مردم توسط امام راحل و با قیام علیه حاکمان ظالم به دست آمده است، شایسته نیست که عده‌ای شهردار برکنار شده اردبیل را وارد بازی کنند تا در میدان شورای شهر باز هم حرکت سوال، تذکر و استیضاح را شاهد باشیم.

عضو شورای شهر اردبیل گفت: جای تاسف است که با گذشت شش ماه از سال هنوز کارگران برخی از مناطق شهرداری اردبیل عیدی خود را دریافت نکردند.

فروزان با بیان اینکه تمام پاسخ‌های شهردار اردبیل به سئوالات نه تنها از عقل و منطق به دور است، بلکه نوعی تخطئه حقیقت به شمار می‌رود، ادامه داد: کجای بودجه ما به شهردار اجازه دادیم تا چمن مصنوعی در شورابیل راه‌اندازی کرده و میلیونی برای خرید دوچرخه قرارداد ببندد که همه این کارها با هماهنگی ما انجام نشده است که این خود نمودی از عدول شهرداری از بودجه سالانه است.

وی گفت: در حالی که بسیاری از کارگران منطقه دو شهرداری اردبیل پاداش عید خود را با گذشت شش ماه از سال دریافت نکردند، ما شاهد حیف و میل اموال دولت و پرداخت کارت هدیه 500 هزار تومانی به عده‌ای بودیم، در حالی که حق و حقوق کارگران نادیده گرفته شد.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد: شهردار اردبیل به جای آنکه اولویت‌ها را در نظر بگیرد، به شکل عجیبی به خرید دوچرخه به قیمت گزاف 7 میلیون تومان آن هم از استان دیگر اقدام کرده، در حالی که بسیاری از محلات ما از آسفالت اولیه بی‌بهره هستند.

فروزان با بیان اینکه عده‌ای به دنبال سیاسی‌کاری به فکر سیاه‌نمایی مسائل هستند، گفت: کارشکنی‌های عجیبی را در روند فعالیت‌های شهرداری شاهد و ناظر هستیم.