پاسگاه پلیس راه محور مشگین‌شهر به اهر احداث می‌شود‌

علی رحمتی عصر امروز در نشست با فرماندار مشگین‌شهر اظهار داشت:‌ براساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های انجام شده پاسگاه پلیس راه محور مشگین‌شهر به اهر سال آینده احداث می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: اعتباراتی که برای عملیات مستمر راهداری شهرستان در نظر گرفته شده در صورت تخصیص کامل می‌تواند در حال حاضر در راستای ارائه خدمات راهداری موثر باشد. 

وی افزود: با توجه به اینکه ماشین‌آلات راهداری استان و به ویژه شهرستان مشگین‌شهر اغلب با سن بالا و مستعمل بوده و از طرفی کمبود نیروی انسانی نیز بر مشکلات موجود افزوده است ولی ما بدون توجه به مشکلات موجود, مصمم به انجام وظایف محوله خود هستیم.

رحمتی با اشاره به احداث پاسگاههای پلیس راه در سه محور استان در سال 95 گفت: پاسگاه پلیس راه مشگین‌شهر به اهر نیز برای سال 96 پیش بینی شده و در ساخت مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی نیز در صورتی که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی اعلام آمادگی کنند با رعایت مقررات موجود سریعا اقدام و مساعدت‌هایی نیز از سوی این اداره کل اعمال می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این نشست با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی راهداران شهرستان و اهمیت راه و راهداری بیان کرد: با توجه به اینکه در مشگین‌شهر به عنوان قطب گردشگری استان بوده برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار اقدامات مهمی انجام شده است.

ابراهیم امامی اظهار کرد: وجود راه به عنوان یک زیرساخت بسیار ضروری برای جذب گردشگران بوده و ما سعی کرده‌ایم با توجه خاص در پیش‌بینی اعتبارات حوزه راه و راهداری نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت افزایش امنیت تردد در جاده‌های شهرستان افزود: در برخی محورهای مشگین‌شهر ضرورت احداث پاسگاه پلیس راه در کنار ساماندهی حمل و نقل مسافر به ویژه موضوع سواریهای برون شهری و احداث مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی کاملا مشهود است.