۶۰۰ میلیارد تومان به بخش آبخیزداری استان اردبیل اختصاص
می‌یابد

عدیل سروی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: تولید 120 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در کشور نشان از پویایی و توانمندی بخش کشاورزی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.

وی افزود: رشد اقتصادی در بخش کشاورزی در شش ماهه نخست امسال به قدری قابل قبول بوده  که رئیس جمهور خود در مراسم شکرگذاری و جشن برداشت گندم از تمام مسئولان و دست اندرکاران بخش کشاورزی  تشکر و قدردانی نمود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: 230 میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی به استان‌ها اختصاص یافته که تاکنون 12 میلیارد دلار به استان اردبیل اختصاص یافته و در بودجه اسناد خزانه اسلامی برای بخش آبخیزداری استان برای سال آینده 600 میلیارد تومان پیش‌بینی شده که امیدواریم با این میزان اعتبار شاهد رشد و ارتقای جایگاه آبخیزداری و تحقق اهداف آن در استان اردبیل باشیم.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با انجام اقدامات شایسته و مردمی در راستای رسیدن به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برداریم و این استان را در مسیر رشد و توسعه به ویژه در بخش کشاورزی قرار دهیم.