بارش برف و کولاک شدید در محور خلخال-اسالم

سرهنگ سید حجت فتاحی افزود: هم‌اکنون بارش شدید برف و کولاک محور اسالم-خلخال را در بر گرفته است و تردد در این مسیر فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر بوده و پلیس راه استان اردبیل فقط به رانندگانی که وسایل و تجهیزات ایمنی دارند اجازه تردد در این محور را می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه از همشهریان و مسافران تقاضا داریم در صورت ضروری نبودن سفر از تردد در محور اسالم-خلخال خودداری کنند، افزود: چرا که هم‌اکنون این جاده لغزنده و همراه با بارش برف و کولاک است و انتظار داریم از هموطنان تا در صورت تردد در این محور اتومبیلهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و نکات ایمنی را مبنای سفر خود قرار دهند تا شاهد حادثه دلخراش نباشیم.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با بیان اینکه در حال‌حاضر به دلیل بارش برف جاده اردبیل-سراب لغزنده گزارش شده است، گفت: محور اردبیل-سرعین و اردبیل به آستارا نیز همراه با بارش برف بوده که در این محورها نیز جاده‌ها لغزنده گزارش شده است.

فتاحی از بارش برف در تونل خانگاه خبر داد و اظهار کرد: محور اردبیل به خلخال و بودالالو نیز همراه با بارش برف بوده که در این محورها نیز جاده لغزنده است.

وی با بیان اینکه در حال‌حاضر بیشتر جاده‌های استان اردبیل همراه با بارش برف و لغزندگی روبه‌رو است،‌ تصریح کرد: محور گرمی و بیله‌سوار نیز مه‌آلود گزارش شده است و محور مغان نیز در برخی نقاط خود بارش برف و لغزندگی است.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اشاره به اینکه هم‌اکنون پلیس راه استان اردبیل در آمادگی کامل به سر می‌برد، افزود: ماموران پلیس راه استان در جاده‌های مواصلاتی، مه‌گیر و کوهستانی استان مستقر شده‌اند تا در سریعترین زمان ممکن و در بروز حادثه‌های احتمالی اقدامات اساسی را انجام دهند