اعلام تعطیلی مدارس به دنبال بارش برف در استان مرکزی

شهریار فولادوند با اشاره به تعطیلی مدارس استان اظهار داشت: به‌دنبال بارش برف و برودت هوا و لغزندگی معابر ناشی از این بارش برف، علاوه بر تعطیلی امروز مدارس در استان، مدارس برخی از نقاط استان فردا 26 بهمن تعطیل و برخی از مدارس با تاخیر شروع به‌کار می‌کنند.

 

وی افزود: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های اراک، شازند، فراهان، زرندیه و مناطق سربند و نوبران فردا 26 بهمن در نوبت صبح تعطیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: تمامی مدارس روستایی شهرستان خنداب تعطیل و مدارس شهری آن هم از ساعت 9 و نیم صبح شروع به‌کار می‌کنند.

فولادوند بیان کرد: در شهرستان کمیجان هم مدارس همه مقاطع تحصیلی از ساعت 9 شروع به‌کار می‌کنند، مدارس شهرستان تفرش هم در مقطع ابتدایی و متوسطه اول با تاخیر از ساعت 9.30 صبح آغاز به‌کار می‌کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان خمین هم مدارس روستایی در تمامی مقاطع تحصیلی و همچنین مدارس ابتدایی شهری تعطیل و مدارس متوسطه نوبت اول و دوم شهری هم با تاخیر از ساعت 9 و نیم دایر می‌شوند، در شهرستان آشتیان هم تنها مدارس ابتدایی شهری و روستایی با تاخیر از ساعت 9.30 شروع به‌کار می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی عنوان کرد: مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان ساوه هم فردا تعطیل هستند.

فولادوند خاطرنشان کرد: قابل توجه این است که تمامی تعطیلی‌ها و تاخیرها تنها برای نوبت صبح فردا 26 بهمن است.