خودروی رانندگان متخلف تا پایان تعطیلات نوروز توقیف می‌ماند

 

هوشنگ بازوند شامگاه سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در جمع خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه در این جلسه وظایف دستگاههای مختلف برای ایام نوروز مشخص شد اظهار داشت: این اقدام در ارائه خدمات مطلوبتر به مسافران نوروزی تاثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در این جلسه تصمیم بر این گرفته شده که رانندگانی که در ایام نوروز مرتکب تخلفات رانندگی می شوند وسایل نقلیه آنها تا پایان تعطیلات توقیف شود گفت: این اقدام برای کنترل راهها و همچنین کاهش تلفات جاده ای در ایام نوروز باید عملیاتی شود.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه در این جلسه مصوب شد که نظارت ویژه و مستمری برای روند فعالیت مجتمع های بین راهی و همچنین پمپ بنزین ها صورت گیرد گفت: طی سال گذشته مردم لرستان و همچنین دستگاههای اجرایی استقبال مطلوبی از مسافران نوروزی داشتند و این امر موجب شد که خرم آباد به عنوان یکی از هفت شهر نمونه گردشگری معرفی شود و در این راستا امیدواریم این موضوع طی امسال نیز در لرستان تحقق یابد.

بازوند بر ضرورت تبدیل لرستان از معبر گردشگری به مقصد گردشگری تاکید کرد و گفت: به طور حتم این امر در ارتقای سرانه درآمدی مردم تاثیر گذار خواهد بود.

وی در ادامه سخنان خود از رایزنی برای برقراری پروازهای جدید در فرودگاه خرم آباد خبر داد و گفت: در این راستا صحبت های اولیه برای برقراری پروازهای کیش و شیراز در ایام نوروز در فرودگاه خرم آباد صورت گرفته که امیدواریم به نتیجه برسند.

استاندار لرستان تصریح کرد: همچنین یک ایرلاین از ترکیه برای برقراری پرواز استانبول در فرودگاه خرم آباد اعلام آمادگی کرده اما اینها همه در حد حرف بوده و هنوز هیچ کدام این پروازها نهایی نشده است.