نذر  متفاوت بازیکن استقلال برای عمل کوین یامگا

با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ، تمامی حواس هواداران  استقلال  به مصدومیت کوین یامگا معطوف شده و آبی‌ها پیگیر آخرین وضعیت سلامتی این بازیکن هستند.

هفته گذشته بود که رسانه رسمی استقلال از مصدومیت این بازیکن خبر داد و در نهایت مشخص شد که استوک حامدی فر با صورت یامگا برخورد کرده و باعث آسیب دیدگی شدید او از ناحیه چشم شده است.

موضوعی که با عصبانیت نکونام نیز همراه شد و این بازیکن حتی برای مدتی از حضور در تمرینات نیز محروم شد. در ادامه نیز این بازیکن در لیست فروش قرار گرفت ولی با پادرمیانی‌های صورت گرفته، حامدی فر به تمرینات تیم بازگشت.

امروز یکی از مهمترین عمل‌های چشم یامگا انجام شد و آنگونه که رسانه رسمی استقلال خبر داد، عمل او موفقیت آمیز پیش رفت و قرار است روز شنبه، تیم پزشکی متخصص که در این مدت نظارت دقیقی بر روند درمان او داشته‌اند، بررسی تازه‌ای از وضعیت چشم کوین یامگا داشته باشند.

حامدی فر نیز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، نوشت که برای سلامتی یامگا و موفقیت آمیز بودن عمل امروز این ستاره فرانسوی، به نیت شماره پیراهن او، به یازده پسر جوان که وضعیت مالی خوبی ندارند، کمک کند.

در طی روزهای اخیر، حامدی فر به دلیل برخودش با یامگا، وضعیت روحی خوبی نداشته و بابت این اتفاق به شدت ناراحت بوده و حالا این حرکت زیبایی است که بازیکن جوان استقلال انجام داده تا نشان دهد چقدر پیگیر سلامتی هم تیمی فرانسوی‌اش است.

نذر  متفاوت بازیکن استقلال برای عمل کوین یامگا