کاهش 18 درصدی سرقت ها در اصفهان

سرهنگ، جهانگیر کریمی اظهار کرد: پلیس آگاهی اصفهان در ایام نورزو امسال با انجام یک سری اقدامات، موفق به کاهش 18 درصدی انواع سرقت و 64 درصدی سرقت های همراه با زورگیری و اعمال خشونت شده است .

وی ادامه داد: در ورودی های استان اصفهان چند تیم ایست و بازرسی راه اندازی شد که بر کلیه خودروهای ورودی به استان نظارت دارد و در صورتی که به خودرویی مشکوک شوند آن را مورد بازرسی قرار می دهند.

سرهنگ کریمی هچنین از راه اندازی 10 تیم گشت کمین و شکار در شهر اصفهان خبر داد و گفت: این گشت ها از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل شده اند که به صورت شبانه روز فعالیت می کنند.

وی افزود: نقاط پرتردد شهر اصفهان مانند بازار میدان "امام" (ره) که با حجم بیشتری از مسافران نوروزی روبرو می شود نیز توسط سه واحد گشت آشکار و پنهان مورد پوشش انتظامی قرار گرفته است.

کریمی خطاب به مسافران نوروزی گفت: در صورتی که مورد سرقت قرار گرفتید، ابتدا از طریق شماره تلفن 110 با پلیس تماس گرفته تا پس از تشکیل پرونده موضوع مورد پیگیری قرار گیرد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مسافران نوروزی توصیه کرد: حتی الامکان خودروی خود را در پارکینگ های مصوب پارک کرده و اگر مجبور شدید خودروی خود را در خیابان یا کوچه پارک کنید، حتما سرکشی شود و وسایلی مانند لپ تاب، کیف و... که برای سارقان ایجاد انگیزه می کند را روی صندلی یا داشبورد و در معرض دید قرار ندهید و پول خود را در یک جیب نگذارید که اگر مورد سرقت قرار گرفتید، همه آن سرقت نشود.