پلیس کاشانی ناجی خودکشی مادر 23 ساله شد

سرهنگ مهدی پور غلامحسین، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مامور پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان زن جوانی را که قصد خودکشی داشت از مرگ حتمی نجات داد.

وی افزود:اکیپ امدادی آتش نشانی واورژانس  به اتفاق اکیپ پلیس راهور به سراکیپی سرگرد "علی آزاد" پس از تماس تلفنی  110 مبنی بر اینکه زن جوانی قصد پرت کردن خود از روی پل عابر پیاده یکی از معابر اصلی شهرستان را دارد، بلافاصله به محل اعزام شدند.

به گفته وی، سرهنگ علی آزاد با توجه به عدم دسترسی به کارشناسان متخصص اجتماعی و قریب الوقوع بودن حادثه، ضمن اعمال تدابیر ترافیکی، با نزدیک شدن به زن جوان، او را به آرامش دعوت و وی را در حالی که به صورت معلق در آمده بود به طوری که خطر افتادن از پل را داشت وسراکیپ گشت را نیز تهدید می کرد توانست با یک اقدام شجاعانه و سریع او را کنترل و از صحنه دور کند.

این مقام مسوول، تصریح کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این خانم جوان که دارای سه فرزند خردسال است به دلیل ترک همسر و اقامتش در خارج از کشور، با خانواده خود دچار اختلاف شده وتصمیم گیری به خودکشی گرفته بود.

سرهنگ پورغلامحسین،با بیان اینکه زن جوان پس از نجات از مرگ حتمی به آغوش فرزندانش بازگشت گفت: در این حادثه که با موجی از شادمانی و اشک شوق همراه بود خانواده این فرد از اقدام شجاعانه این مامور وظیفه شناس پلیس تقدیر کردند.

وی در پایان اظهار داشت: این اقدام شایسته مامور وظیفه شناس پلیس راهور شهرستان، نشان از روحیه ایثارگری پلیس نسبت به شهروندان است و نیروی انتظامی به داشتن چنین نیروهای متعهدی به خود می بالد.