پایان ساخت ۴۶۰۰ واحد مسکن مهر شهر بهارستان

احمد تولا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به کیفیت مسکن مهر استان اصفهان اظهار داشت: در طی 4 سال نخست اجرای طرح مسکن مهر، ساخت مسکن مهر به تعاونی‌ها واگذار شد اما در 4 سال دوم این طرح به انبوه سازان واگذار شد که با کیفیت مناسب و رضایت بخش همراه بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ثبت نام مسکن مهر انجام نمی‌شود، افزود: در حال حاضر ثبت نامی وجود ندارد و واگذاری‌ها در حال انجام است.

رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان تصریح کرد: مسکن مهر شهر جدید بهارستان با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه بوده و 4 هزار و 600 واحد این طرح به اتمام رسیده است.

تولا با اشاره به تکمیل مسکن مهر در دیگر شهرهای استان اصفهان از جمله شاهین شهر خاطرنشان کرد: مسکن مهر فولادشهر نیز واگذار شده اما هنوز خدمات برق و آب آن به اتمام نرسیده است، علاوه بر این مسکن مهر دولت آباد هم در حال واگذاری است. 

وی با اشاره به وضعیت بازار مسکن و نیاز شهروندان گفت: با توجه به اینکه در کل کشور نیاز مسکن مشاهده می‌شود اما پایین بودن قدرت خرید مردم سبب شده که بیشتر تمایل به اجاره مسکن داشته باشند.

رئیس انجمن انبوه سازان استان اصفهان اجاره مسکن را سبب افزایش اجاره بها دانست و اظهار داشت: در 2 سال گذشته با افزایش اجاره بها مواجه بودیم زیرا مردم به هر دلیلی خرید نداشته‌اند.