جاسازی ۳ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در سقف اتوبوس مسافربری

سرهنگ "حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت:در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان کالا ، ماموران پلیس آگاهی شهرستان فلاورجان جهت بازرسی خودروهای عبوری به محور "اصفهان-شهرکرد" اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و جهت بازرسی این خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ نیکبخت بیان داشت:در بازرسی از این خودرو یک محموله انواع پوشاک فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی که در سقف اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: ارزش این محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد ریال اعلام شده است .

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به دستگیری چهار قاچاقچی و تحویل آنها به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین کارپلیس برخورد با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه می باشد که نیروی انتظامی در این خصوص با قاطعیت با این مفسدان اقتصادی برخورد می کند.

کشف بیش از8 میلیارد ریال پارچه قاچاق در نائین

همچنین یک محموله پارچه قاچاق به ارزش هشت میلیارد و 500 میلیون ریال توسط ماموران انتظامی ایستگاه شهید شرافت شهرستان نائین کشف و توقیف شد.

سرهنگ "صادق کاظم زاد" فرمانده انتظامی شهرستان نائین  گفت : ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد:در بازرسی از این خودرو یک محموله پارچه فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

سرهنگ صادق کاظم زاد بیان داشت : کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کشف شده را هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان با اشاره به دستگیری راننده و تحویل وی به مراجع قضائی از مردم خواست : هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.