نجات معجزه آسای جوان 24 ساله از میان شعله‌های آتش

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در خصوص نجات معجزه آسای جوان 24 ساله از میان شعله‌های آتش اظهار کرد: ساعت 7:36 صبح امروز خبر حریق مغازه میوه‌فروشی و محبوس شدن شخصی در میان شعله‌ های آتش در خیابان فرسان اصفهان به آتش‌نشانی داده شد.

محمد شریعتی بابیان اینکه اکیپ ایستگاه‌های 7،4 به همراه رئیس ایستگاه مربوطه راهی محل حادثه شدند، افزود: پس از رسیدن اکیپ اعزامی به محل، نیروهای سازمان آتش‌نشانی شاهد حریق مغازه میوه‌فروشی و محبوس شدن جوانی 24 ساله در میان شعله‌های آتش شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از مشاهده حریق توسط نیروهای آتش‌نشان، بلافاصله آتش‌نشانان به دو اکیپ مجزا تقسیم شدند که اکیپ اول با استفاده از لباس نسوز نسبت خارج نمودن شخص از میان شعله‌های آتش اقدام و اکیپ دوم نسبت به اطفاء حریق مغازه اقدام نمودند.

وی ادامه داد: جوان محبوس شده در میان آتش، شب‌ها در مغازه اقدام به خواب می‌کرده که در زمان وقوع حریق در مغازه محبوس شده و با حضور به موقع و واکنش سریع اکیپ آتش‌نشانی از مرگ حتمی نجات پیدا کرده است.

شریعتی اضافه کرد: شخصی که دچار حریق شده بود تنها از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی جزئی شده است که با انتقال این شخص مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی در حال حاضر از حال مطلوبی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اطفاء کامل مغازه تعداد 3 دستگاه سیلندر 11 کیلویی گاز مایع و یک دستگاه سیلندر گاز پیک‌نیکی توسط اکیپ اعزامی از مغازه خارج شد که در صورت اقدام نکردن به موقع اکیپ اعزامی می‌توانست خسارت‌های جبران‌ناپذیری به بار آورد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان در پایان بیان کرد: علت این حریق هم‌اکنون توسط کارشناسان حریق این سازمان تحت بررسی است که خبر آن متعاقباً اعلام خواهد شد.