دور دوم ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا آغاز می‌شود

«محمد اسلامی» روز شنبه در حاشیه مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مسکن بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران، افزود: با استفاده از ظرفیت زمین‌های دولتی در اختیار وزارت جهاد کشاورزی امروز توانستیم گام دیگری برای تحقق طرح مسکن ملی برداریم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی زمین‌های مازاد خود را در اختیار وزارت راه و شهرسازی قرار می‌دهند وزارت جهاد  کشاورزی هم به دلیل تنوع جمعیتی از جمله سازمان‌هایی بود که برای تامین مسکن شاغلان و بازنشسته خود نیاز حمایتی داشت و به همین دلیل به تفاهم رسیدیم که طی سه سال در اراضی وزارت جهاد کشاورزی ١٠٠ هزار واحد مسکونی بسازیم.

وزیر راه گفت: با توجه به تحرکی که در بخش ساخت و ساز آغاز شده است هم شاهد رونق وضعیت اقتصادی خواهیم بود و هم جمعیت زیادی از شاغلان وزارت جهاد صاحبخانه خواهند شد.

اسلامی هم چنین در خصوص آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن ، گفت: امروز در ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه گرفتیم ثبت نام جاماندگان وام ودیعه مسکن را دوباره آغاز کنیم.  

وی گفت: بر این اساس افرادی که در مرحله نخست ثبت نام وام ودیعه مسکن جا مانده بودند، می‌توانند از فردا تا پایان مهرماه در سامانه طرح مسکن ملی وارد شده و نسبت به ثبت نام وام ودیعه اقدام کنند.