ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در 10 آبان 99

شاخص بورس در ادامه سه ماه روند اصلاحی، در هفته دوم آبان ماه نیز به روند نزولی خود ادامه داد و در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته وارد کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شد اما امروز در پایان معاملات، بازار سرمایه با رشد ۱۷ هزار و ۴۶۷ واحدی معادل ۱.۳۵ درصد در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد ایستاد.

هم‌زمان با رشد ۱.۳۵ درصدی شاخص کل بازار سهام ، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با رشد بیش از  ۱.۹۱ درصدی همراه بود و این در حالی است که ارزش آن در هفته گذشته به پایین‌ترین میزان خود رسیده بود.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 ارزش سهام عدالت نیز همسو با صعود شاخص کل بورس، اندکی افزایش یافت.

کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز چهارشنبه ۷ آبان ارزش سهام عدالتشان به  ۹ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۲۸۴ تومان رسیده بود در روز ابتدایی این هفته ارزش این سهام معادل ۱.۹۱ درصد افزایش یافت و به ۹ میلیون و ۹۵۱ هزار و ۳۶۰ تومان رسید که بر این اساس طی معاملات امروز ۱۸۷ هزار و ۷۶ تومان سود عاید سهامداران شده است.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۸۱۶ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از  دارایکم  با افزایش ۵ درصدی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته ۲۰ هزار و ۲۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۵ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۵.۳۸ درصد افزایش نسبت به روز معاملاتی قبل به ۲۰ هزار و ۹۹ تومان افزایش یافت.