تامین نهاده های دام و طیور با ورود دستگاه‌های امنیتی

 عباس تابش امروز در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار با اشاره به اعلام قیمت مصوب مرغ زنده و تخم مرغ گفت: براساس مستندات موجود مبنی بر بهبود نهاده‌ها انتظار می‌رود که تخم مرغ و مرغ از درب واحد تولیدی با قیمت مصوب فاکتور شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان افزود: همکاران ما در سطح کشور به سخت افزارهایی مجهز شدند که از آن طریق بتوانند به صورت آنلاین براساس اطلاعاتی که سامانه انبار در اختیار آنها قرار می‌دهند، مراکزی که از شفافیت لازم برخوردار نیست را رصد کنند.

وی بیان داشت: انتظار می‌رود که تولیدکنندگان قیمت مصوب هر کیلو تخم مرغ 12 هزار تومان و هر کیلو مرغ زنده 14 هزار و 400 تومان درب واحد تولیدی را رعایت کنند و اصناف هم با سود معمول در کف عرضه کالا را به مصرف کننده نهایی عرضه کنند.

وی با اشاره به هدفمند شدن بازرسی‌ها در برخورد با تخلفات بیان داشت: متخلفان در صورت عدم رعایت مصوبات، مشمول برخود بازرسان می‌شوند. 

تابش بیان داشت: درباره بحث نهاده‌ها مقرر شده که دستگاه‌های امنیتی و  وزارت جهاد کشاورزی  راسا برخورد کنند و لذا اگر بتوانیم بحث عرضه خارج از شبکه نهاده‌ها را کنترل کنیم، این قول را به همه تولید کنندگان می‌دهیم که 100 درصد نیاز نهاده‌ها را در اختیارشان قرار دهیم.