مراسم قرعه کشی ایران خودرو در 2 آذر آغاز شد +لینک اسامی برندگان

امروز دوم آذر ماه 99  مراسم هشتمین مرحله قرعه کشی محصولات ایران خودرو در حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود.پس از اتمام این قرعه کشی، نتایج آن و پیگیری اسامی برندگان ابا استفاده از کد رهگیری از طریق سایت ایران خودرو میسر خواهد بود. لازم به ذکر است که به برندگان مراسم قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود. برای اطلاع از نتایج  مراسم قرعه کشی ایران خودرو در 2 آذر با ما در افکارنیوز همراه باشید.

بر اساس اعلام سایت ایران خودرو  امروز یکشنبه 2 آذر 99 نتایج مراسم قرعه کشی فروش فوری 4 محصول ایران خودرو که از تاریخ 29 آبان تا پایان روز گذشته 1 آذر 99 به صورت اینترنتی انجام شد با حضور نهاد های نظارتیمشخص می شود و متقاضیانی که در این طرح  فروش فوری ایران خودرو  ثبت نام کرده اند می توانند جهت مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه آذر 99 و مشاهده اسامی برندگان بر اساس کد پیگیری و کد ملی و با ذکر این مطلب که می توانید اسامی برندگان هر کدام از 4 محصول عرضه شده در طرح فروش فوری ایران خودرو را به صورت مجزا و با عناوین اسامی برندگان قرعه کشی پژو پارس امروز یکشنبه 2 آذر/ اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز یکشنبه 2 آذر / اسامی برندگان قرعه کشی پارس tu5  امروز یکشنبه 2 آذر با ما همراه باشند. 

محصولات ایران خودرو

جزئیات و زمان فروش فوری و مراسم قرعه کشی ایران خودرو 

طــرح فــروش فــوق الــعــاده (3 مــاهــه) مــحصـــولات ایــران خــودرو مــطــابــق جــدول ذیــل از روز پنجشنبه مورخ 29-08-99 شروع و تا روز شنبه مورخ 01-09-99 ادامه خواهد داشت. حداکثر 3 روز کاری پس از پایان ثبت نام،قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید.

در این طرح که از پنج‌شنبه ۲۹ آبان به مدت سه روز به اجرا گذاشته شده چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU۵، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شد. مشتریان نهایی این طرح از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

به منظور دستیابی مشتریان واقعی به خودرو، تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا شده است. متقاضیان که تنها امروز برای ثبت نام مهلت دارند برای اطلاع از جزییات این محدودیت‌ها، به بخشنامه این طرح که در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار دارد، مراجعه کنند.

سند خودرو ها به مدت یک سال در رهن ایران‌خودرو خواهد بود و برگه اسناد پس از تسویه مشتریان، چاپ و در اختیار آنان قرار خواهد گرفت. در این طرح، مشتری این اختیار را دارد تا همزمان با واریز وجه، نسبت به تعیین سطح کارت طلایی خدمات محصول اقدام کند.

در این طرح، مشتری این اختیار را دارد تا هم‌زمان با واریز وجه، نسبت به تعیین سطح کارت طلایی خدمات محصول اقدام کند. شماره تماس ۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷ نیز برای پاسخگویی به سوالات مشتریان حین ثبت نام در نظر گرفته شده است.

در این طرح که به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود، چهار محصول پارس بنزینی، پارس با موتور TU ۵، پژو 206 تیپ دو و دنا پلاس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود.

مشتریان نهایی این طرح حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

 

نام خودرو رنگ قیمت(ریال) موعد تحویل
پارس بنزینی مشکی - خاکستری متالیک - سفید ۱.۲۱۵.۴۷۴.۷۵۰ ۹۰ روز
پارس با موتور TU۵ سفید ۱.۲۶۳.۴۹۱.۷۷۲ ۹۰ روز
پژو ۲۰۶ تیپ دو مشکی - سفید - خاکستری متالیک - آبی کاسپین - نقره ای - گیلاسی ۱.۱۰۱.۱۱۳.۸۹۶ ۹۰ روز
دنا پلاس سفید ۱.۶۶۱.۲۲۳.۰۷۶ ۹۰ روز

 

اسامی برندگان مراسم قرعه کشی ایران خودرو 2 آذر 99

به برندگان مراسم قرعه کشی ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.  

همچنین اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو امروز 2 آذر 99 در زیر قابل مشاهده است.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو کلیک کنید. 

اسامی برندگان قرعه کشی پژو پارس امروز یکشنبه 2 آذر

اسامی برندگان قرعه کشی پژو 206 امروز یکشنبه 2 آذر 

اسامی برندگان قرعه کشی پارس tu5  امروز یکشنبه 2 آذر

اسامی برندگان قرعه کشی  دنا پلاس امروز یکشنبه  2 آذر 99