رونمایی از هیوندای میسترا 2021 با طراحی متمایز

نمایشگاه اتومبیل گوانگژو در حالی برگزار شد که در آن خودروهای چینی بیشتر از همه خودنمایی می کرد. یکی از این خودروهایی که در این نمایشگاه بیشتر به چشم می خورد، نسل دوم میسترا با طراحی بیرونی غیرمعمول بود و بیشتر از مابقی خودرو ها توجه ها را جلب کرد.

در اینجا نسخه کاملاً برقی با جلو پنجره مشبک و درگاه شارژ مخفی شده در زیر آرم هیوندا ی نشان داده شده است. سدان فوق ​​کمی کوچکتر از سوناتای N بوده و دارای یک باتری ۵۶.۵ کیلووات ساعتی است که با یک موتور الکتریکی تغذیه می‌کند که ۱۸۱ اسب بخار و ۲۲۹ پوند فوت گشتاور را بیرون می‌کشد.

 حداکثر برد این خودرو الکتریکی ۵۲۰ کیلومتر است. لازم به ذکر است چرخه آزمایش این خودرو چینی بر اساس NEDC بوده که به ظاهری خوش مشهور است. ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا باتری از ۳۰ به ۸۰ درصد برسد، در حالی که شارژ کامل را ۹ ساعت و نیم نگه می دارد. 

2021 هیوندای میسترا با طراحی متمایز ، نسخه EV فاش شد

هیوندای میسترا ۲۰۲۱ فقط یک خودرو EV نیست، زیرا هیوندای این سدان را با موتور‌های احتراق نیز مهندسی کرده است. یک پایه ۱.۸ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۱ اسب بخار و ۱۲۹ پوند فوت گشتاور، به همراه توربو ۱.۵ لیتری توربو با قدرت ۱۶۸ اسب بخار و ۱۸۷ پوند فوت گشتاور وجود دارد.

2021 هیوندای میسترا با طراحی متمایز ، نسخه EV فاش شد

به نظر می‌رسد داشبورد این خودرو بزرگتر از داشبورد سوناتا الانترا باشد. از نظر ظاهری فضای زیادی برای پا وجود دارد، اگرچه صندلی راننده کاملاً نزدیک به فرمان قرار گرفته است. کنسول مرکزی این خودرو با تغییراتی همراه بوده و از کنترل های معمول به دکمه‌های حساس به لمس، تغییر یافته است. 

2021 هیوندای میسترا با طراحی متمایز ، نسخه EV فاش شد

میسترا ۲۰۲۱  محصولی از پکن هیوندای است، سرمایه گذاری مشترکی که در سال ۲۰۰۲ در چین بین BAIC Motor و هیوندای تاسیس شد. از دیگر خودرو‌های فروخته شده توسط این شرکت می‌توان به ix۲۵، ix۳۵، Tucson، Encino )Kona)، سانتافه، سوناتا، Celesta و ... اشاره کرد.