کوییک. اس به بازار می‌آید
کوییک. اس زمستان امسال به بازار می‌آید. گروه خودروسازی سایپا دلیل طولانی شدن زمان تولید انبوه «کوییک. اس» را روند جدید این گروه در ارتقاء کیفیت محصولات و محدودیتهای ناشی از شیوع کرونا در یکی از شرکتهای قالب سازی خارجی اعلام کرد.

طبق اعلام مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا چندین دستگاه از این محصول با قطعات نهایی از قالب‌های اصلی در این مرکز تولید و تست‌های تاییدیه آن انجام شده است و مراحل دریافت تاییدیه از نهادهای ناظر از جمله نیروی انتظامی،  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و مجوز شماره گذاری تا انتهای دی ماه ۹۹ به پایان رسیده است و این محصول در بهمن امسال به بازار عرضه می شود.

این شرکت همچنین اعلام کرد محصول « ساینا.اس »  در مرحله تولید انبوه قرار دارد و پس از اعلام قیمت از سوی شورای رقابت به بازار عرضه می‌شود.
 
گفتنی است چندی پیش اردشیر مطهری، رئیس فراکسیون «عدالت و رفع موانع کسب و کار» مجلس در پیامی در حساب توئیتری‌اش با تاکید بر اینکه این بار خودروساز‌ها باید تاوان آزار مردم را بدهند، نوشت: دو خودروساز مشهور کشور از مردم پول گرفته اند که در تاریخ معینی به آن‌ها خودرو تحویل دهند. اما خبر می‌رسد که برخی از این خودرو‌ها حتی تولید هم نشده است.