ارزش سهام عدالت، دارایکم و پالایشی یکم در 25 آذر 99

 عرضه‌های سنگین در  بازار سهام  طی معاملات روز گذشته افزایش پیدا کرد و  امروز سه شنبه ۲۵ آذرماه را در ۳۰ دقیقه اول با ۴۳ هزار واحد ریزش آغاز کرد و این روند نزولی ادامه داشت و شاخص  بورس  امروز تحت فشار عرضه‌های سنگین با عقبگردی ۵۵ هزار و ۷۸۲ واحدی معادل ۳.۷۶ واحد ریزش کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۴۲۸ هزار و ۳۷۶ واحد قرار گرفت.

امروز نمادهای فارس، فملی، فولاد، شستا، کگل، شپنا و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را روی شاخص کل بورس داشته اند

امروز با کاهش شدید شاخص کل، ارزش سبد سهام عدالت هم کاهش پیدا کرد.

​ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

بر این اساس ارزش سهام عدالت به ۱۰ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۹۹۰ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش به ۶ میلیون و ۱۴۵ هزار و ۱۹۴ تومان کاهش یافت.

اُفت ۴.۶۷ درصدی ارزش  سهام عدالت  در روز جاری موجب شد تا ارزش این سهام در مقایسه با روز گذشته ۵۴۱ هزار و ۵۴۹ تومان کاهش یابد.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از  دارایکم  با  افت ۵.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۷ هزار و ۴۹۴ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۹۸  هزار و ۸۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۷۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۷ هزار و ۵۱۱ تومان معامله شد. 

ارزش پالایش یکم چقدر است؟

قیمت پایانی هر واحد از  پالایش یکم  با افت ۳.۷۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۶۹۸ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۴ میلیون و ۸۴۹ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۶.۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۹ هزار و ۴۳۰ تومان معامله شد.