ثبت نام فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو امروز 30 آذر +لینک

امروز دهمین مرحله از طرح فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز می‌شود. این طرح به مدت 3 روز فعال خواهد بود و متقاضیان می توانند از طریق لینک ثبت نام که در ادامه آمده است ، مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند.

 ثبت نام فروش فوق العاده مرحله دهم محصولات ایران خودرو برای سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور تی یو۵  می باشد.
 
در این طرح که به مدت سه روز به اجرا گذاشته می‌شود، سه محصول اشاره شده با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می‌شود و مشتریان نهایی حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت نام از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد.

آغاز ثبت‌نام دهمین مرحله فروش فوق‌العاده ایران خودرو

 
همچنین تمامی محدودیت‌های فروش همانند دوره‌های پیشین اجرا می‌شود و منتخبین نهایی می‌بایست ظرف حداکثر پنج روز وجه خودرو را از طریق سایت فروش این شرکت، واریز کنند.

ثبت نام فروش فوق العاده 3 محصول ایران خودرو امروز 30 آذر

پس از فروش فوق‌العاده‌های گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت هفتگی، اکنون با از گذشت ۲۰ روز از شروع ثبت‌نام برای نهمین فروش فوق‌العاده این خودروساز، دهمین مرحله از عرضه محصولات ایران‌خودرو از امروز (یکشنبه) به مدت سه روز، این بار با عرضه سه محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو پارس بنزینی و پژو پارس با موتور TU۵ اجرا خواهد شد.

 سایت ثبت نام محصولات ایران خودرو 

ثبت نام فروش فوری پژو ۲۰۶ تیپ ۲

ثبت نام فروش فوری  پژو پارس بنزینی

ثبت نام فروش فوری پژو پارس با موتور TU۵ 


در حالی گروه صنعتی ایران‌خودرو دهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود با موعد تحویل حداکثر سه ماهه را ۲۰ روز پس از برگزاری نهمین مرحله به اجرا درآورده است که هفته گذشته (۲۴ آذرماه) ۲۰ هزار دستگاه خودرو شامل سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و سمند LX را با موعد تحویل شهریور تا آبان ماه ۱۴۰۰، پیش‌فروش و قرعه‌کشی آن‌ها را پنجشنبه گذشته (۲۷ آذر ماه) از میان متقاضیان، قرعه‌کشی و برندگان را مشخص کرد.