ارزش سهام عدالت و دارایکم در 14 دی ماه

 امروز (یکشنبه ۱۴ دی) شاخص کل بورس با ریزش ۸۲۶۵ واحدی در آغاز دومین روز کاری خود در هفته جاری در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۵ هزار واحد قرار گرفت امروز شاخص روند سینوسی و پرنوسانی را پشت سر گذاشت بطوریکه در ادامه روز این روند معکوس شد و شاهد روند صعودی و افزایش قیمت سهام در اغلب نمادها بودیم تا جایی که شاخص کل بورس با رشد ۱۳۲۸ واحدی در پایان دومین روز کاری خود در هفته جاری در ارتفاع یک میلیون و ۳۵۵ هزار واحد قرار گرفت و  شاخص کل ۰.۱۰ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۱۲ درصد رشد کردند.

بر اساس جدول نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل بورس نمادهای شستا، شپنا، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. نمادهای برکت - گروه دارویی برکت، شستا - سرمایه گذاری تامین اجتماعی، شپنا - پالایش نفت اصفهان، خودرو - ایران خودرو،  ولپارس - لیزینگ پارسیان در صدر لیست نمادهای پربیینده بورس قرار داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

 ارزش پورتفوی بورسی سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی امروز ۹ هزار و ۵۲۱ تومان کاهش یافت و به ۹ میلیون و ۹۴ هزار و ۶۸۲ تومان رسید. در معاملات دیروز ارزش سهام عدالت به ۹ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۰۳ تومان رسیده بود، اما امروز باز هم سهام موجود در سبد بورسی سهام عدالت. ۰.۱ درصد کاهش یافت. بر این اساس، ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت آزاد شده نیز به ۵ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۸۰۹ تومان افت کرد.

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از  دارایکم  با  کاهش ۱.۰۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۵ هزار و ۸۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۱۶ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۱۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۵ هزار تومان معامله شد.