نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو امروز 27 دی ماه 99 + اسامی برندگان

 یازدهمین طرح فروش فوری 3 محصول ایران خودرو که از 23 دی 99 آغاز شده بود و طبق روال گذشته تا سه روز مهلت ثبت نام در ایرن طرح برای متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو وجود داشت که تا پایان روز پنجشنبه 25 دی 99 مهلت ثبت نام در این طرح فروش فوری ایران خودرو که به صورت ایرنترنتی و از طریق سایت ایران خودرو انجام می شد پایان یافت و بنا بر اعلام سایت ایران خودرو امروز شنبه 27 دی 99  قرعه کشی ایران خودرو  با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود و متعاقبل اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری و کد ملی را می توانید از همین سایت یا سایت ایران خودرو مشاهده نمائید.

قرعه‌کشی یازدهمین مرحله از طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، امروز با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

محصولات ارائه شده در این مرحله از فروش شامل رانا پلاس ، دنا و سورن پلاس است. برندگان در این مرحله از فروش تا پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

نام خودرو رنگ  قیمت مصوب فروش
رانا پلاس خاکستری متالیک، مشکی، نقره ای، سفید، قرمز دوپوششه ۱.۷۹۵.۱۶۶.۰۰۰
دنا  آبی کبود، سفید، خاکستری متالیک، مشکی، نقره ای ۱.۴۹۹.۶۹۱.۰۰۰
سورن پلاس آبی کبود، سفید، خاکستری متالیک، مشکی، نقره ای ۱.۸۸۵.۰۴۸.۰۰۰

 

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در 27 دی 99

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

اسامی برندگان سورن پلاس

اسامی برندگان دنا

اسامی برندگان راناپلاس