جزئیاتی جدید از جدیدترین کانسپت آئودی

آئودی یک  از خودروسازانی است که هر ساله مخاطبان خود را شگفت زده می کند و به نوعی گویا به دنبال جذب مخاطبان بیشتر است. این کارخانه خودروسازی اکنون اقدام به طراحی خودروهای خاصی می کند و کانسپت آنها را ساخته است. 

از نمونه خودروهای پر طرفدار این کارخانه خودروسازی می توان به آئودی R۹ اشاره کرد که جانشین احتمالی آئودی R۸ خواهد بود. اکنون آئودی آر 9 را با ظاهری متفاوت تر از قبل طراحی کرده است و سعی کرده است در این طراحی جدید، ظرافت شیک آئودی را حفظ کند. در این خودرو جدید نمای تهاجمی این کارخانه خودرو سازی را به نمایش گذاشته است. این خودرو جدید به نوعی از مفهوم ماشین مسابقه‌ای آئودی R۸ و آئودی R۱۰ TDI الهام گرفته شده است.

مشابه آئودی R۸، آئودی جدید R۹ نیز مجهز به یک موتور چهار چرخ متحرک است که V۱۰ روی آن سوار شده است. گل سرسبد فعلی این شرکت A۸ / S۸ است، اما واسیلی مارکین، طراح روسی این خودرو ساز فکر می‌کند که می توانند در طراحی این خودروها بهتر پیش بروند و نمونه های جذاب تری تولید کنند، بنابراین او مفهوم سالن لوکس خود را به نام R۹ ارائه می‌دهد.

///

 خطوط زاویه دار آئودی R۹ از کوپه اصلی Ur-Quattro و هم از کانسپت ۲۰۱۰ کواترو الهام گرفته شده است. خط سقف شیب دار R۹ از مدل‌های A۵ و A۷ Sportback الگو گرفته است. از نظر رقابتی، مفهوم آئودی R۹ به گونه‌ای طراحی شده است که با پورشه پانامرا و مازراتی کواتروپورته روبرو می‌شود.

///

کانسپت R۹ از عملکرد خوبی پشتیبانی می‌شود و به جرات می توان گفت این خودرو جدید و خاص از نظر زیبایی ظاهری به خوبی کنده کاری شده است، علاوه بر این نقش گرانترین خودرو آئودی را دارد، واسیلی موتور V۸ نصب شده در جلو را به همراه یک سیستم quattro AWD در نظر می‌گیرد.

آئودی