نتایج قرعه کشی 9 محصول سایپا امروز 21 بهمن +لینک اسامی برندگان

قرعه کشی طرح پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات سایپا به همراه نتایج قرعه کشی فروش فوری سایپا امروز 21 بهمن 99 از طریق سایت سایپا اعلام خواهد شد لازم به ذکر است که دو طرح فروش فوق العاده 6 محصول سایپا و پیش فروش یکساله 9 محصول سایپا به صورت همزمان و به مناسبت دهه فجر از تاریخ 18 بهمن 99 تا پایان دیروز 20 بهمن 99 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سایپا اجرا شد در ادامه این خبر نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا با کد پیگیری و کد ملی که امروز با حضور نهادهای نظارتی اعلام می شود را می آوریم. لینک اسامی برندگان سایپا در هر دو طرح فروش فوری و پیش فروش سایپا را به صورت جداگانه می آوریم.

قرعه کشی طرح پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا شامل شاهین، تیبا صندوقدار، سایپا ۱۵۱، ساینا دنده ای، تیبا ۲، کوییک اس، کوییک دنده ای، کوییک آر و ساینا اس هستند.

محصولات عرضه شده در طرح فروش فوق العاده شامل سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا ۲، ساینا دنده ای، کوییک دنده‌ای و کوییک آر هستند.

محصولات عرضه شده در طرح فروش فوق العاده شامل سایپا 151، تیبا صندوقدار، تیبا 2، ساینا دنده ای، کوییک دنده‌ای و کوییک آر هستند.

 

اسامی برندگان محصولات سایپا 21 بهمن 99

 

اسامی برندگان شاهین

اسامی برندگان تیبا صندوقدار

اسامی برندگان تیبا۲

اسامی برندگان ساینا 

اسامی برندگان کوییک دنده ای

اسامی برندگان سایپا۱۵۱

اسامی برندگان کوییک.اس

اسامی برندگان ساینا.اس 

اسامی برندگان کوییک.آر