پیش بینی سود چند شرکت بورسی

شرکت پلی پروپیلن جم با نماد «پروپیلن جم» در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد:

با توجه به روند عملیات تولید و فروش ۹ ماهه شرکت پلی پروپیلن جم (سهامی عام) در سال ۱۳۹۹، پیش بینی می‌شود که تا پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به ازای هر سهم مبلغ ۷،۳۸۵ ریال سود محقق شد.

شرکت حفاری شمال با نماد «حفاری» در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد:

بنا به درخواست سازمان بورس و اوراق بهادار درخصوص امکان انتشار پیش بینی درآمد هر سهم شرکت ها در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، سود خالص شرکت در سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ به مبلغ ۱۷.۳۳۱.۰۶۱ میلیون ریال و همچنین درآمد هر سهم ( براساس سرمایه۵.۲۱۰.۸۱۰میلیون ریال) مبلغ ۳۳۲۶ است. 

 شرکت سیمان سپاهان با نماد «سپاها» در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد:

بر اساس برنامه تولید، فروش و صادرات شرکت سیمان سپاهان، پیش بینی سود هر سهم این شرکت برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بالغ بر ۶۲۵ ریال به ازای هر سهم خواهد بود. (تعداد سهام شرکت ۲۴۵۰ میلیون سهم) پیش بینی فوق تا میزان قابل توجهی تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز ، افزایش سطح عمومی قیمتها و تغییرات بازار محصولات این شرکت است.

شرکت سیمان شرق با نماد «سشرق» در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد:

بازگشت به نامه با شماره پیگیری ۷۱۷۳۶۵ مورخ ۹۹/۱۱/۱۱ درخصوص انتشار پیش بینی درآمد هر سهم، مبلغ پیش بینی سود خالص منتهی به ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ برابر با ۱,۳۲۸,۸۴۰ میلیون ریال است که براساس ۲,۶۵۳,۵۶۰,۰۰۰ سهم، سود هر سهم به مبلغ ۵۰۱ ریال خواهد بود.     

شرکت گروه صنایع کاغذ پارس با نماد «چکاپا» در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: با توجه به نامه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۱ با شماره پیگیری ۷۱۷۳۶۵ سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر پیش بینی درآمد هر سهم، با توجه به عملیات این شرکت و بودجه پیش بینی شده تلفیقی برای هر سهم، در سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۸/۳۰ به مبلغ ۳۰۲ ریال سود پیش بینی شده است.