ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۵ اسفند ماه ۹۹

شاخص کل بورس امروز سه شنبه ۵ اسفند ماه ۹۹ در ادامه روند کاهشی خود در هشتمین روز متوالی منفی شد و با ۲۷۱۹ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۲۱۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۹۹۷ واحد نزول، تا رقم ۴۳۵ هزار و ۹۶ واحد کاهش یافت.
«فارس»، «شستا»، «خودرو»، «رمپنا»» وبملت» نماد‌هایی بودند که بیشترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند و «فولاد» و «فملی» نماد‌هایی با اثر مثبت بر شاخص بورس بودند.
«فملی»، «شستا» «فولاد»، «شتران» چهار نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام ، ارزش  سهام عدالت  به ۸ میلیون و ۳۷ هزار و ۹۳۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۰۷ درصد معادل ۵ هزار و ۹۶۰ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۲۲ هزار و ۷۶۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت  ۵ اسفند ماه ۹۹

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۸۹۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۷۸ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۶.۸۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۵۴۹ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۵ اسفند ماه ۹۹