ارزش روز سهام عدالت در ۱۱ اسفند ماه ۹۹

 امروز دوشنبه ۱۱ اسفند ماه ۹۹ در سومین روز معاملاتی شاخص کل بورس تلاش خود را برای مثبت شدن کرد، اما باز هم همچون روز‌های گذشته شاهد افزایش صف‌های فروش و عرضه در نماد‌های شاخص ساز بورس بودیم. نماد‌های اپال، فولاد، کاوه و فخوز با تاثیری مثبت بر شاخص کل معامله شدند و از ریزش بیشتر شاخص کل جلوگیری کردند، اما نتوانستند بورس امروز را مثبت کنند، بورس امروز نهایتا با ریزش ۳۹۴۴ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن به کانال یک میلیون و ۱۸۱ هزار و ۶۵۹ واحد به پایان رسید و بدین ترتیب بورس یازدهمین روز منفی خود را پشت سر گذاشت.
همچنین نماد‌های "فملی"، "شستا" و "خودرو" بیشترین تأثیر منفی را در شاخص داشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش  سهام عدالت  به ۷ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۲۷۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۴ درصد معادل ۳۸ هزار و ۴۰۱ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۶۶ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اسفند ماه ۹۹

 
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۸۴۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۵.۶۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۸۵ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۱ اسفند ماه ۹۹