برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو امروز 17 اسفند ماه

اسامی برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو امروز یکشنبه 17 اسفند پس از تائید نهادهای نظارتی اعلام شد. لینک اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو ویژه اسفند 99 را نیز برایتان در ادامه آورده ایم. قرعه کشی چهاردهمین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو امروز یکشنبه 17 اسفند 99 ساعت 10 صبح در محل همیشگی قرعه کشی های ایران خودرو و با حضور نهادهای نظارتی و نمایندگان رسانه ها برگزار شد و اسامی پس از تائید نهادهای مربوط با کدملی و کد رهگیری اعلام می شود. ایران خودرو در جدیدترین برنامه فروش فوق العاده خود اقدام به ثبت نام دو خودرو وانت آریسان و دناپلاس توربواتوماتیک نموده است و متقاضیان این دو خودرو از روز چهارشنبه تا پایان ساعت 24 شب گذشته 16 اسفند می توانستند با مراجعه به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام در طرح فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کنند. در ادامه جزئیات بیشتر از نحوه ثبت نام، مراحل قرعه کشی تا تکمیل وجه و سابر طالاعات ضروری را در زیر برایتان گردآوری کرده ایم.

 

طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو برای وانت آریسان و دنا پلاس توربو اتوماتیک بود که با مبلغ ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان با موعد تحویل ۴۵ روزه  در چهارشنبه ثبت نام شد، همچنین دنا پلاس توربو اتوماتیک با موعد تحویل ۹۰ روزه با قیمت ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان در این مرحله عرضه می‌شود.

همچنین در طرح پیش فروش، خودرو تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه شده است و موعد تحویل این خودرو به ترتیب از مهر تا اسفند (نوع دستی) و بهمن و اسفند (اتوماتیک) سال آینده تعیین شده است.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری 17 اسفند

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو امروز 17 اسفند 99

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

اعلام  نتایج قرعه کشی  و اسامی برندگان نهایی بر روی سایت فروش ایران خودرو

نتایح قرعه کشی و اسامی برندگان نهایی، پس از تایید منتخبان توسط نهادهای نظارتی در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهند گرفت.

براساس این گزارش، طرح پیش فروش و فروش فوق العاده خودرو از سوی دو گروه خودرو سازی ایران خودرو و سایپا در جهت تامین نیاز بازار و ساماندهی بازار خودرو اجرایی شد .

این در حالی است که چندی پیش، کمیته خودرو با فروش فوق‌العاده ۱۵۲ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت‌های ایران خودرو و سایپا تا پایان امسال موافقت کرد.

با پایان یافتن این مرحله از اجرای طرح پیش فروش و فروش فوق العاده توسط گروه صنعتی ایران خودرو در سال جاری 14 مرحله از فروش محصولات این تولید کننده خودرو داخلی اجرایی شده است .

حال امید است که این دو گروه خودروسازی داخلی بتوانند سرموعد مقرر خودروهای ثبت نامی را تحویل متقاضیان دهند.

لینک اسامی برندگان ایران خودرو امروز یکشنبه 17 اسفند 99

لینک اسامی برندگان ایران خودرو امروز یکشنبه 17 اسفند 99 پس از انتشار بر روی سایت ایران خودرو خواهد شد.

لینک اسامی برندگان فروش فوق العاده وانت آریسان ایران خودرو با کدملی 17 اسفند

لینک اسامی برندگان فروش فوق العاده دناپلاس توربواتوماتیک ایران خودرو با کد ملی 17 اسفند

فروش فوری دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و وانت آریسان از روز چهارشنبه 13 اسفند 99 در سایت و سامانه فروش اینترنتی ایران خوردو آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه دارد. امروز شنبه ۱۶ آخرین روز ثبت نام فروش فوری ایران خودرو است. متقاضیان خودرو دناپلاس و وانت آریسان ایران خودرو با مراجعه به سایت ایران خوردو به آدرس اینترنتی https://esale.ikco.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند. گروه صنعتی ایران‌خودرو در مرحله چهاردهم طرح فروش فوق العاده خود  محصول دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه می کند. طرح فروش فوق العاده ایران خودرو از روز چهارشنبه مورخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ شروع و به مدت 4 روز  ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است در این طرح خودرو دناپلاس توربو شارژ اتوماتیک در زمان 90 روزه تحویل مشتریان خواهد شد و خودرو وانت آریسان ایران خودرو در مدت 45 روزه تحویل می گردد.

سایت ثبت نام اینترنتی دناپلاس اتومات و وانت آریسان