نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ +اسامی برندگان ایران خودرو

قرعه کشی محصولات ایران خودرو شامل پژو پارس بنزینی و پژو پارس TU ۵ و سمند ال. ایکس در سال جدید 1400 ، امروز 15 فروردین ماه انجام می شود. نتایج قرعه کشی ایران خودرو را در ادامه این خبر  می توانید مشاهده کنید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو فروردین ۱۴۰۰ امروز پس از برگزاری قرعه کشی سه خودرو پژو پارس بنزینی و پژو پارس TU ۵ و سمند ال. ایکس اعلام خواهد شد. قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو امروز صبح یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ با حضور نهادهای نظارتی انجام می شود و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری مشخص خواهد شد. اسامی برندگان پیش فروش ایران خودرو با کدملی نیز ارائه می شود. کلیه متقاضیانی که در جدیدترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو ثبت نام کرده اند می توانند با وارد کردن کد پیگیری خود از وضعیت برنده شدن یا نشدن خود مطلع شوند. نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۵ فروردین پس از تائید مقامات ذیربط در سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ بارگزاری می شود. ما نیز در اندیشه معاصر لینک اسامی برندگان ایران خودرو ۱۵ فروردین را به تفکیک نوع خودرو با عناوین اسامی برندگان پژو پارس بنزینی، لینک اسامی برندگان پژو پارس TU ۵ و برندگان فروش فوق العاده سمند ال. ایکس در زیر می آوریم.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو 1400

نتایج قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۰

نخستین فروش محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰، با برگزاری پانزدهمین مرحله فروش فوق‌العاده، از هشتم تا یازدهم فروردین‌ماه، به اجرا گذاشته شد و با پایان یافتن مهلت ثبت نام، قرعه کشی این مرحله ۱۵ فروردین ماه برگزار می شود.

در این طرح، سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند ال. ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

پس از ثبت‌نام متقاضیان، احراز هویت صورت و سپس با استفاده از سازوکار قرعه‌کشی در حضور نهادهای نظارتی، ثبت‌نام کنندگان نهایی مشخص شده‌اند. منتخبان مهلت غالبا پنج روزه یافته تا نسبت به واریز وجه خودرو خود اقدام کنند. نهایتا نیز حداکثر ۹۰ روز پس از نهایی شدن ثبت‌نام ( در صورت واریز وجه خودرو برنده شده) خودرو تحویل مشتری شده است

قرعه کشی مرحله پانزدهم ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری ۱۵ فروردین

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

برندگان فروش فوق العاده پژو پارس بنزینی امروز یکشنبه ۱۵ فروردین

برندگان فروش فوق العاده پژو پارس TU ۵ امروز یکشنبه ۱۵ فروردین

برندگان فروش فوق العاده سمند ال. ایکس امروز یکشنبه ۱۵ فروردین

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۰

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین ۱۴۰۰

در این طرح، سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند ال. ایکس عرضه می شوند.

قیمت و خودروهای عرضه شده در فروش فوق العاده ایران خودرو 1400

 

موعد تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین ۱۴۰۰

خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو فروردین ۱۴۰۰ با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است.

نام خودرو قیمت مصوب(تومان)
پژو پارس بنزینی ۱۲۲.۴۱۰.۴۵۵
پژو پارس TU5 ۱۲۷.۲۱۲.۱۵۷
سمند ال ایکس ۱۱۷.۵۹۸.۳۵۲