ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در 28 فروردین

امروز (شنبه ۲۸ فروردین) ریزش ۲۸۹۴ واحدی شاخص کل بورس در آغاز معاملات امروز این نماد را به ارتفاع یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد رساند و این روند تا پایان روز ادامه داشت و بیش از ۹۵ درصد نماد‌های بازار سرمایه ارزش سهام خود را از دست دادند و نقشه بازار تماما قرمزرنگ بود و تنها چند نماد معدود با افزایش قیمت سهام مواجه شدند تا جایی که شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۹ هزار و ۶۳۴ واحدی معادل ۰.۷۷ درصد به یک میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۲۳ واحد رسید. شاخص هم‌وزن ۰.۲۶ درصد کاهش داشت و با ۱۱۲۱ واحد افت به ۴۳۳ هزار و ۳۳۶ واحد رسید. نماد‌های فولاد، فملی، شستا و کچاد بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند و همچنین نماد‌های فملی، اپال، سیتا، بوعلی و ساراب از نماد‌های پرتراکنش امروز بازار بودند.
بیش از ۸۰ درصد از نماد‌های سبد سهام عدالت روند کاهشی داشتند و ارزش سبد سهام عدالت امروز هم کاهش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۵۸۲ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۷۰ هزار تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۵۵ هزار و ۱۴۹ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت همچنان در سرازیری

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۶۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۶۹۰ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۶۴۴ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت همچنان در سرازیری