ارزش روز سهام عدالت در 29 فروردین

شاخص کل بورس تهران در ادامه روند کاهشی و نوسانی خود با افت بیش از ۴۶۰۰ واحدی شروع به کار کرد و در دومین روز کاری هفته شاهد افت تقاضا و فشار فروش بالا در نماد‌های بزرگ و کوچک بودیم و شاخص کل بورس در پایان با افت ۹ هزار واحدی به عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۲۰۰ واحدی ادامه داد و به عدد یک میلیون و ۲۲۴ هزار و ۷۷۸ واحد کاهش یافت. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۹۰۱ واحد ریزش به عدد ۴۳۲ هزار و ۴۵۸ واحد رسید. نماد‌های فولاد، فملی، شستا، وپارس، فارس، کچاد و شپنا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. نماد‌های ساراب، اپال، سیتا، بوعلی، وبملت نیز از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.
افت نماد‌های شاخص‌ساز از جمله نماد‌های فارس، فملی، کچاد، شستا بر افت ارزش سهام عدالت تاثیر زیادی داشت و امروز مانند روز‌های گذشته کاهش قیمت را تجربه کرد.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش  سهام عدالت  به ۸ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۳۰۳ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۸ درصد معادل ۷۱ هزار تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۱۲ هزار و ۳۸۱ تومان رسیده است.

ارزش سبد «سهام عدالت» چقدر شد؟

 
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۵۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۳۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۱۸۳ تومان معامله شد.

ارزش سبد «سهام عدالت» چقدر شد؟