ارزش امروز پالایشی یکم ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

امروز ۳۰ فرودین ۱۴۰۰ صندوق پالایش بعد از چند روز روند منفی، امروز روز سبزی را تجربه کرد و تا امروز این صندوق پس از بازگشایی، با ۳۰ درصد ضرر برای صاحبان اولیه این واحد‌ها همراه بوده است. امروز باز هم نماد شپنا از ۷ نماد تاثیرگذار بر افت شاخص و از نماد‌های پرتراکنش بود. تمام نماد‌های مجاز معاملاتی این صندوق امروز در پایان معاملات ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ با کاهش قیمت مواجه شدند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۱.۸۶ درصد کاهش و شبریز (پالایش نفت تبریز) با افت ۱.۳۱ درصدی و نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) با کاهش ۱.۹۸ درصدی و نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) با ۱.۹۸ درصد منفی امروز را به پایان رساندند.

ارزش پالایشی یکم ۳۰ فروردین ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۲.۹۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۱۲ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۵۶ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۵.۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

تابلو پالایش یکم امروز چگونه بود؟