ارزش بیت کوین بر مدار کاهش /فهرست قیمت ارزهای دیجیتالی

  بیتکوین و سایر ارز‌های دیجیتال متحمل ضرر‌های سنگینی شدند؛ چرا که نگرانی‌هایی پیش آمد مبنی بر اینکه جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده، برای افزایش مالیات بر سود سرمایه، مانع سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال خواهد شد.

بیت‌کوین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رمزارز رایج، با ۵٪ افت به ۴۸ هزار دلار هم رسید و این اولین بار از اوایل ماه مارس است که نرخ این ارز دیجیتال به زیر ۵۰ هزار دلار رسیده، در حالی که رقبای کوچک‌تر مانند Ether و XRP حدود ۷٪ سقوط کردند.

گفتنی است، گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دولت بایدن در حال برنامه‌ریزی تغییرات پیشنهادی در قانون مالیات ایالات متحده است، از جمله برنامه‌ای برای افزایش تقریباً دو برابری مالیات بر سود سرمایه تا ۳۹.۶٪ برای افرادی که بیش از یک میلیون دلار درآمد دارند، شنیده شده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۴۳.۶۸ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۸.۶۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۶۶.۹۶ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۳.۷۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۹.۲۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در چهارم اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 50,495 ۱,۲۵۵,۷۹۸,۸۵۲
اتریوم 2,301 ۵۷,۲۳۶,۱۹۶
بایننس کوین 516 ۱۲,۸۳۸,۸۹۶
ریپل 1.13 ۲۸,۲۶۶
تتر 1 ۲۴,۸۷۴
کاردانو 1.15 ۲۸,۶۶۰
دوج کوین 0.24 ۶,۱۳۳
پولکادات 31.89 ۷۹۳,۱۴۷

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.