ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

بازار بورس صبح امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ کار خود را تحت تاثیر اخبار مختلفی مثل تصویب حمایت‌های ۷+۳ در شورای سران قوا و انتشار اوراق اختیار فروش تبعی، در مسیر صعودی آغاز کرد به طوری که بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از آغاز معاملات، شاخص کل در حد دو هزار و ۳۰۰ واحد رشد کرده و به محدوده یک میلیون و ۱۶۹ هزار واحد رسید و در پایان معاملات با رشد ۵ هزار و ۲۰۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۴۹ واحد رسید. امروز شاخص کل ۰.۴۵ درصد افزایش داشت و شاخص هم‌وزن ۰.۴ درصد افت کرد. «فملی»، «وپاسار» و «فولاد» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. «شپنا»، «رمپنا» و «شتران» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

همچنین سه نماد «فملی»، «خودرو» و «وبملت» هم پرتراکنش‌های بورس امروز بودند.


ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش  سهام عدالت  به ۷ میلیون و ۶۶۳ هزار و ۹۷۴ تومان رسید که نسبت به دیروز ۹.۸ درصد معادل ۶۸۵ هزار و ۴۸۱ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۳۸۴ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۷۹۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۸۶۲ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ چقدر شد؟