ارزش روز پالایشی یکم ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز صندوق پالایش یکم با نماد پالایش روز آخر هفته را در محدوده قیمتی مثبت به پایان رساند و سبزپوش به اتمام رسید و با افزایش ۲.۹۵ درصدی همراه شد و در مجموع تاکنون حدود ۳۰ درصد ضرر برای خریداران اولیه به همراه داشته است. امروز نماد شپنا ۵۶۵ واحد تاثیر منفی در شاخص داشت و جزو ۷ نماد پرتراکنش بازار بود همچنین نماد شتران امروز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کرد. پالایش با جابجایی ۳۱ میلیون سهم به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد و ۲۰۸ میلیون تومان توانست بیشترین ارزش معاملات بازار را پس از دارایکم به خود اختصاص دهد.

شتران (شرکت پالایش نفت تهران) افت ۲.۹۹ درصدی و شپنا (پالایش نفت اصفهان) ۲.۸۵ درصد افت و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۰.۳۹ درصد کاهش، شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۲.۸۷ درصدی را تجربه کردند.


ارزش پالایشی یکم ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

امروز چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با رشد ۲.۹۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۸۴ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۵۴۲ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با افزایش ۳.۲۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۰۳ تومان معامله شد.
این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش پالایشی یکم