فهرست قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی در 26 اردیبهشت

امروز در بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین کاهش یافت و به حدود ۴۸ هزار دلار رسید. این قیمت نسبت به ۷ روز پیش ۱۷.۷ درصد پایین‌تر است. با احتساب افت امروز قیمت این ارز دیجیتال ارزش کل بازار بیت کوین حالا به ۹۰۲ میلیارد دلار کاهش یافته و ممکن است طی روز‌های آینده از ۹۰۰ میلیارد دلار هم پایین‌تر بیاید.

دوج کوین  رمزارز پر سر و صدای این روزها به دنبال انتشار توییت جدید ایلان ماسک جان تازه‌ای گرفته است.

بنیان گذار اسپیس ایکس و تسلا در توییتی نوشت: «با توسعه دهندگان دوج کوین همکاری خواهم کرد تا کارایی آن را در هنگام استفاده از تراکنش ها افزایش دهیم. ماسک پیشتر نیز یک نظرسنجی توییتری برگزار کرد که اکثر رای دهندگان به استفاده از دوج کوین به عنوان ابزار پرداخت خرید محصولات تسلا رای مثبت دادند.»

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۹۰۲.۶۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۸.۸۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۳۹.۹۳ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۹۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷.۹ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۷۷ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۶ اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 48,218 ۱,۱۳۱,۶۶۹,۸۰۳
اتریوم 3,801 ۸۹,۲۲۵,۱۹۷
بایننس کوین 573 ۱۳,۴۵۵,۰۰۰
کاردانو 2.30 ۵۳,۸۱۶
دوج کوین 0.53 ۱۲,۴۴۹
تتر 0.99 ۲۳,۴۶۵
ریپل 1.56 ۳۶,۷۲۸
پولکادات 44.67 ۱,۰۴۶,۰۳۰

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.