ارزش روز سهام عدالت 18 خرداد 1400

بازار بورس امروز همچون دیروز مثبت بود و روند صعودی بورس ادامه داشت، اکثر نمادهای بزرگ و شاخص ساز با تقاضای بالایی همراه بودند و شاخص کل کار خود را با رنگ سبز آغاز کرد
شاخص کل بورس تهران در نیمه دوم معاملات امروز روند نزولی در پیش گرفت، اما باز هم نسبت به روز گذشته ۳ هزار و ۳۶۲ واحد رشد داشت و به رقم یک میلیون و ۱۶۰ هزار و ۵۶۸ واحد رسید. امروز شاخص کل ۰.۲۹ درصد رشد کرد، همچنین نمادهای کوچک بازار نیز امروز وضعیت خوبی داشتندو شاخص هم‌وزن ۰.۰۳ درصد رشد داشت.
«وبملت»، «خودرو» و «رمپنا» سبزترین و اثرگذارترین نمادها بر شاخص کل امروز بودند. «غکوروش»، «خودرو»، و «خساپا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۳۹۹ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۲ درصد معادل ۱۸ هزار و ۵۹۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۴۳۹ تومان رسیده است.

 

افزایش ارزش سبد سهام عدالت | سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟

 
ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۲۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۲۵ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۰۵ هزار تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۸۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۸۴۰ تومان معامله شد.

 

افزایش ارزش سبد سهام عدالت | سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی چقدر شد؟