ارزش سهام عدالت و دارا یکم امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

شاخص بورس در اولین روز هفته و در آغاز معاملات اولین روز پس از انتخابات ریاست جمهوری کار خود را با چراغ سبز و روند صعودی آغاز کرد و اکثریت بازار سرمایه نمادهای سبزرنگ بودند و با رشد بیش از ۵۸۰۰ واحدی به پیشروی در کانال ۱.۱ میلیون واحدی ادامه داد، در واکنش به نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری نیز روند صعودی را تا پایان معاملات حفظ کرد و در نهایت معاملات امروز شنبه ۲۹ خردادماه با صعود ۱۴ هزار و ۳۱۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۸۵ واحد رسید. امروز شاخص کل ۱.۲۵ درصد رشد کرد، شاخص هم‌وزن ۰.۰۶ درصد افزایش داشت. «فارس»، «شستا» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس داشتند. «غکوروش»، «ولکار»، و «شپنا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.
ارزش سهام عدالت نیز همپای روند صعودی بورس، افزایش یافت.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش  سهام عدالت  به ۷ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۴۷۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۱ درصد معادل ۸۰ هزار و ۸۸۶ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۸۲ تومان رسیده است.

 

آخرین صورتحساب سهام عدالت 29 خرداد 1400 چقدر شد؟

 

ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:

 

آخرین صورتحساب سهام عدالت 29 خرداد 1400 چقدر شد؟

 

 

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۲.۷۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۶۹۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۳.۰۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۷۳۲ تومان معامله شد.

 

آخرین صورتحساب سهام عدالت 29 خرداد 1400 چقدر شد؟