بورس پرچمدار اخبار اقتصادی

به گزارش اخبار اقتصادی شهر خبر، در پایان کار روز دوشنبه بازار سهام شاخص کل بورس با رشد چهار هزار و ۸۳۳واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۶۸هزار واحدی قرار گرفت. شاخص‌ هم وزن  ۰.۰۳درصد رشد کرد.

دومین خبر پربازدید با عنوان ۶ میلیون و ۳۷۹هزار تومان؛ ارزش سهام عدالت قابل فروش، منتشر شده است. ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیونو ۳۷۹هزار تومان رسیده است. 

عضو خانه صنعت و معدن گفت: ممنوعیت واردات خودرو تا زمانی که ما منابع ارزی کافینداشته باشیم ادامه دارد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. این روزها با توجه به مشخص شدن نتیجه انتخابات همه منتظر ایجاد تغییرات در بازارهای مختلف از جمله خودرو هستند. بازار خودروی ایران مدت هاست که به دلیل ممنوعیت واردات خودرو به شدت دچار کمبود تنوع شده و در عین قیمت ها نیز چه برای مدل های داخلی و چه وارداتی رو به افزایشاست. اما ممکن است به دو دلیل تغییر رئیس جمهور و همچنین احتمال به نتیجه رسیدنمذاکرات برجام تغییراتی در وضعیت واردات و قیمت خودرو ها رخ دهد. در همین راستا بسیاری از مردم دست نگه داشته اند و اقدام به خرید و فروش خودرو نمی‌کنند تا نتیجهمذاکرات مشخص شود.

دیگر خبر پربازدید باز هم به خودرو اختصاص داشت. معاملات انجام شده امروز نشان می‌دهدقیمت خودرو روبه افزایش است. بر اساس معاملات انجام شده روز ۳۰ خرداد قیمت خودرو در بازار آزاد نسبت به آخرین معاملات دیروز با افزایش همراه است.پژو ۲۰۶ تیپ ۲ (ساده) ۱۴۰۰ با کاهش ۲ میلیون تومانی به رقم ۲۰۸ میلیون تومان رسید.پژو ۲۰۷ دنده‌ای (رینگفولادی) به مبلغ ۲۸۶ میلیون تومان معامله شد که این رقم بیانگر افزایش ۳ میلیون تومانیاست.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌هایخبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به آن سر می‌زنند.