ارزش سهام عدالت و دارایکم امروز ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰

 شاخص بورس امروز در ادامه روند ریزشی روز گذشته امروز هم در ابتدا حدود هشت هزار و ۴۰۰ واحد سقوط کرد، در ادامه روند بازار کمی تغییر کرد و روندی افزایشی به خود گرفت و تا یک میلیون و ۲۴۴ هزار واحد رسید

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ با کاهش دو هزار و ۳۱۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۴۳ هزار و ۷۹۲ واحد رسید. «شپنا»، «شستا» و «شتران» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند و «پارسان»، «شبریز» و «پارس» سبزترین نمادها در روز سرخ بورس امروز بودند. «ولکار»، «ومدیر» و «برکت» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۸۹۷ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۰.۴ درصد معادل ۳۳ هزار و ۸۰۴ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۷۳۸ تومان رسیده است.

 

ارزش سهام عدالت امروز ۱۳ تیرماه چقدر شد؟

 


ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۲ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۲۸۱ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۵۶ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۳۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۲۷۵ تومان معامله شد.

 

ارزش سهام عدالت امروز ۱۳ تیرماه چقدر شد؟