قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۲۷ تیر

 فشار بالای فروش در بازار ارزهای دیجیتالی کماکان مانع از هرگونه جهش قیمتی شده و رصد حجم بیت‌کوین‌ها و سایر رمزارز‌های ورودی به صرافی‌ها موید این است که فروشندگان کماکان قصد عقب نشینی ندارند.

با تثبیت  بیت کوین  در نیمه پایینی کانال ۳۰ هزار دلاری، تعادل قیمتی مجددا در حال برقرار شدن است. بیشترین خریداران فعلی نیز دارندگان بلندمدت معروف به هولدر‌ها بوده اند.

اعمال محدودیت‌ها برروی فعالیت صرافی باینانس که بزرگ‌ترین صرافی ارز‌های دیجیتالی در جهان محسوب می‌شود کماکان ادامه دارد و در تازه‌ترین اقدام، قانون گذاران ایتالیایی اعلام کرده‌اند این صرافی هیچ گونه مجوزی برای فعالیت در این کشور ندارد و عواقب استفاده از این صرافی به عهده کاربران خواهد بود.

علاوه بر ایتالیا، گزارشاتی از احتمال اتخاذ ممنوعیت‌های مشابه توسط فرانسه روی فعالیت‌های این صرافی نیز منتشر شده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر یک هزار و ۲۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۳ درصد کمتر شده است.

در حال حاضر ۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است.

گفتنی است، بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۰۲.۰۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴.۱۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۳۰.۵۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۶.۹۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

تتر

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۶۱.۹۷ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۵۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارزهای دیجیتالی

شما می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۲۷ تیر را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 32,082 ۷۸۹,۹۲۸,۰۱۳
اتریوم 1,975 ۴۸,۶۴۷,۵۳۲
تتر 0.99 ۲۴,۶۱۸
بایننس کوین 304 ۷,۵۰۹,۰۴۱
کاردانو 1.20 ۲۹,۶۶۵
ریپل 0.59 ۱۴,۶۰۵
 ای یو اس دی کوین 0.99 ۲۴,۶۱۸
دوج کوین 0.19 ۴,۷۰۶

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شده است.