شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان

وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه قرار است  در قالب طرح کرامت بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری بگیران  به منظور تامین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی پرداخت شود. بر اساس اطلاعیه بانک رفاه این طرح تا پایان مرداد ۱۴۰۱ تمدید شده است. مدت بازپرداخت این طرح ۶۰ ماه و نرخ تسهیلات به مستمری بگیران ۱۸ درصد است. در ادامه شرایط وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه را بخوانید.

اطلاعیه وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه

براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی استفاده کنند.در این اطلاعیه آمده است: برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) از طریق شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

مشمولان طرح کرامت رفاه و نحوه ثبت نام در بانک رفاه

در راستای رسالت اجتماعی بانک در قبال جامعه هدف مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی و مساعدت مالی به آن ها، اعطای تسهیلات به جامعه مذکور در قالب طرح کرامت امکان پذیر است

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا ۱ میلیارد ریال و برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی نیز حداکثر تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۱۸ درصد و بازپرداخت بر اساس مبلغ تسهیلات حداکثر تا ۶۰ ماه دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت وام ۱۰۰ میلیونی + اقساط

وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه در قالب طرح کرامت به بازنشستگان پرداخت می شود که مدت بازپرداخت آن ۶۰ ماهه ( ۵ سال ) و سود کارمزد آن ۱۸ درصد است. همچنین مبلغ اقساط ماهانه این وام ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار  تومان است.