قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا امروز 14 شهریور 1400/ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا امروز 14 شهریور 1400 با حضور نمایندگان رسانه ها و در محل همیشگی قرعه کشی های سایپا انجام شد و اسامی برندگان قرعه کشی سایپا پس از انتشار بر روی سایت سایپا در خبر زیر در افکارنیوز بروز رسانی می شود.

شرکت سایپا طرح جدید فروش فوری محصولات خود را ویژه شهریورماه ۱۴۰۰ از سه شنبه ۹ شهریور ماه آغاز کرد. با پایان یافتن مهلت ثبت نام در قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا، قرعه کشی این مرحله هم اکنون  با حضور نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس شرکت خودروسازی سایپا برگزار شد.

نوع خودرو  قیمت به تومان  موعد تحویل
کوئیک دنده ای ۱۴۱.۰۶۲.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
کوئیک R ۱۴۹.۴۱۶.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
ساینا S ۱۴۲.۵۳۷.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه
کوئیک S ۱۵۴.۹۹۵.۰۰۰ حداکثر ۹۰ روزه

اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی 14 شهریور 1400

برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد پیگیری و کد ملی به سایت سایپا به نشانی saipa.iranecar.com  مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی سایپا اطلاع پیدا کنید.

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا امروز 14 شهریور 1400/ اسامی برندگان قرعه کشی سایپا

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری سایپا

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه باز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.