نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۹ مهر ۱۴۰۰+ اسامی برندگان ایران خودرو

قرعه کشی ایران خودرو امروز دوشنبه 19 مهر با حضور نهادهای نظارتی و در محل همیشگی قرعه کشی های ایران خودرو برگزار شد. اسامی برندگان ایران خودرو پس از تائید نهادهای ذیربط در سایت ایران خودرو منتشر می شود و پس از آن می توانید اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری در خبر زیر بخوانید.

 اسامی برندگان ایران خودرو در 5 محصول عرضه شده  پژو 207 دستی سقف شیشه ای ، رانا پلاس ، سورن پلاس، دنا پلاس توربو شارژ دستی و دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک  بر روی سایت ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir قرار می گیرد همچنین در ادامه این خبر نیز نتایج قرعه کشی ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی در سایت ایران خودرو منتشر می شود.

لینک سایت اعلام نتایج ایران خودرو ۱۹ مهر/ نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۱۹ مهر۱۴۰۰

نتایج و مشخصات مشتریان، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نهاد‌های نظارتی، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد، با این‌حال مشتریان برای حصول اطمینان، نتایج را از طریق سایت اینترنتی پیگیری کنند.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 19 مهر 1400/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر1400

 

نتایج پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای

نتایج رانا پلاس

نتایج سورن پلاس

نتایج دنا پلاس توربوشارژ دستی 

نتایج دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

 

 

نحوه استعلام نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ۱۹ مهر۱۴۰۰

نتایج قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت در اختیار متقاضیان قرار می گیرد؛ یکی شیوه ارسال پیامک به شماره تلفن ثبت شده در سایت ایران خودرو در زمان ثبت نام است که برندگان قرعه کشی این پیامک را دریافت می کنند.

 

اما به هر دلیل اگر پیامک ایران خودرو را دریافت نکردید با مراجعه به سایت ایران خودرو صفحه برندگان قرعه کشی از وضعیت خود مطلع شوید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 19 مهر 1400/اسامی برندگان با کدملی+ لینک نتایج قرعه کشی مهر1400

برای این منظور همان طور که در تصویر می بینید می توانید با وارد کردن کد پیگیری در قسمت مشخص شده و انتخاب گزینه جستجو آخرین وضعیت ثبت نام خود را استعلام کنید. در صورت انتخاب در قرعه کشی مقابل شماره پیگیری و کد ملی شما کلمه برنده نوشته می شود و در غیر این صورت سایت خرید اینترنتی ایران خودرو می نویسد نام شما در قرعه کشی برنده نشده است و در نوبت های بعدی می توانید ثبت نام کنید.