با لوکس ترین هتل های مشهد آشنا شوید

شهر مشهد به‌عنوان محبوب‌ترین شهر زیارتی و توریستی ایران، سالانه میزبان شمار زیادی از زائران ایرانی و غیرایرانی است. محبوبیت بالای این ‌شهر در جذب گردشگر، تحولی عظیم در صنعت هتل‌داری مشهد ایجاد می‌کند؛ طوری‌که با سفر به این‌ شهر، گزینه‌های اقامتی بسیار متنوعی را پیش‌رو خواهید داشت. این ‌تنوع و گوناگونی می‌تواند شما را برای انتخاب سردرگم کند.

اگر دنبال یک اقامتگاه لوکس پنج ‌ستاره نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) هستید، خواندن این‌ مقاله می‌تواند در انتخابتان بسیار کمک‌کننده باشد. در این‌ مقاله تعدادی از برترین هتل‌های لوکس مشهد را همراه امکانات و ویژگی‌های هرکدام به شما معرفی خواهیم کرد. توجه داشته باشید اقامت در این‌ هتل‌های لوکس می‌تواند برای شما هزینه‌بر باشد؛ در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از گزینه‌های دیگر مانند رزرو تور لحظه آخری مشهد با هزینه کم‌تری در این ‌هتل‌های لوکس اقامت کنید.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس 2 یکی از مجلل‌ترین هتل‌های نوساز شهر مشهد به‌حساب می‌آید که در سال 1395 و در 25 طبقه افتتاح شده است. در بدو ورود به این ‌هتل، نحوه برخورد مناسب پرسنل مجرب و آموزش‌دیده می‌تواند شما را از مناسب بودن انتخابتان مطمئن کند. معماری این ‌هتل، تلفیقی از سبک‌های ایران باستان، رومی، ترکی، آفریقایی، روسی، ایرانی، عربی و... است که مسلما توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب خواهد کرد. برای رسیدن به حرم مطهر امام رضا (ع) فقط باید به مدت پنج دقیقه از هتل الماس 2 تا حرم رانندگی کنید.

اگر با هواپیما به شهر مقدس مشهد سفر می‌کنید، می‌توانید از خدمات ترانسفر فرودگاهی رفت رایگان هتل الماس 2 بهره‌مند شوید. پارکینگ رایگان، وای‌فای نامحدود و رایگان و استخر بدون هزینه برای مهمانان مقیم ازجمله دیگر امکاناتی هستند که این ‌هتل لوکس پنج ستاره دراختیار شما قرار خواهد داد. امکانات موجود در اتاق‌های هتل الماس 2 مشهد شامل روم سرویس، صبحانه رایگان، یخچال، چای‌ساز، آب رایگان، مبلمان، کمد لباس، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، مینی‌بار غیر رایگان، حمام، لوازم بهداشتی، وای‌فای، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی هستند. توجه داشته باشید کشیدن سیگار در فضای هتل ممنوع است و برای انجام این ‌کار باید به اتاق مخصوص کشیدن سیگار مراجعه کنید.

11

خدمات و امکانات هتل الماس 2

ازجمله خدمات کلی و امکاناتی که توسط هتل الماس 2 مشهد عرضه می‌شوند، می‌توان به وجود آتلیه، گیم‌نت، صندوق امانات، نمازخانه، سرویس حرم، فتوکپی، خدمات ویژه معلولین، خدمات تشریفات ویژه یا CIP، سونا، استخر، خدمات ماساژ، فروشگاه، مرکز خرید، خدمات باربری، کافی‌نت، خودپرداز، لاندری و... اشاره کرد.

چنانچه به یک اتومبیل شخصی نیاز داشته باشید، می‌توانید یک اتومبیل بدون راننده را در هتل الماس 2 اجاره کنید. کافی‌شاپ، چای‌خانه سنتی، رستوران بام و رستوران ارائه‌کننده انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی ازجمله دیگر امکانات موجود در هتل الماس 2 هستند. افرادی که تمایلی به استفاده از توالت‌های فرنگی اتاق‌ها ندارند، می‌توانند از سرویس بهداشتی ایرانی موجود در لابی یا طبقات استفاده کنند.

هتل درویشی مشهد

اگر بخواهیم برترین هتل‌های لوکس مشهد را به شما معرفی کنیم، قطعا هتل درویشی یکی از نخستین پیشنهادات ما به شما خواهد بود. این‌هتل با 23 ‌طبقه لوکس در حاشیه خیابان امام رضا (ع) ساخته شده است؛ با اقامت در آن می‌توانید فقط با 10 دقیقه پیاده‌روی به حرم برسید. موقعیت مکانی مناسب و وجود امکانات عالی در این ‌هتل آن را به یکی از محبوب‌ترین و پرطرف‌دارترین اقامتگاه‌ها برای مهمانان فارسی‌زبان و غیرفارسی‌زبان تبدیل کرده‌ است. از امکاناتی که در اتاق‌های هتل درویشی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد، می‌توان به صبحانه، یخچال، چای‌ساز، مبلمان، میز تحریر، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، اینترنت وای‌فای، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی، خدمات روم سرویس و آب رایگان اشاره کرد.

همچنین با اقامت در این‌ هتل، شما می‌توانید از خدماتی مانند پارکینگ رایگان، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، سرویس حرم، لوازم بدنسازی، زمین ورزشی، سالن بیلیارد، محل بازی کودکان، گیم‌نت، صرافی، رستوران بام، چای خانه سنتی، خدمات تشریفات ویژه، کافی‌شاپ، فروشگاه، آژانس مسافرتی، آرایشگاه، مرکز خرید، خدمات تور، امکان اجاره اتومبیل بدون راننده، ترانسفر رفت غیر رایگان و... بهره‌مند شوید. وجود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مختلف این‌ هتل مجلل، امکانی را برای شما فراهم کرده تا بتوانید وعده‌های غذایی خود را در رستوران آتریوم با سقف شیشه‌ای، رستوران روف‌گاردن یا فست‌فود فیروزه میل کنید.

12

هتل بین‌المللی قصر مشهد

هتل بین‌المللی قصر مشهد، یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد است که کم‌تر از 800 متر با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد. این ‌هتل 12 طبقه و پنج ستاره که در سال 1394 به‌عنوان واحد نمونه انتخاب شده، امکاناتی عالی را کنار وجود پرسنلی مجرب و خوش‌برخورد به مهمانان عرضه می‌کند. با اقامت در اتاق‌های هتل بین‌المللی قصر مشهد، شما از امکاناتی مانند صبحانه، یخچال، مبلمان، کمد لباس، چای‌ساز، تلویزیون، اینترنت وای‌فای، حمام، لوازم بهداشتی، آشپزخانه، دمپایی و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق بهره‌مند خواهید شد. از دیگر امکانات این‌ هتل می‌توان به پارکینگ رایگان، استخر با هزینه، سونا، جکوزی، خدمات ماساژ، امکانات بدنسازی، خودپرداز، آتلیه، کتابخانه، فروشگاه، کافی‌شاپ، آرایشگاه، سالن بیلیارد، امکان اجاره اتومبیل بدون راننده و... اشاره کرد.

تنوع بالای رستوران‌های این‌ هتل، اقامت را برای علاقه‌مندان به غذاهای ایرانی، فست‌فود و غذاهای دریایی مناسب کرده است. شهربازی مخصوص کودکان هتل بین‌المللی قصر، اقامتی سرگرم‌کننده و پر از هیجان را برای کودک شما رقم خواهد زد.

در این ‌مقاله سه نمونه از لوکس‌ترین هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد را به شما معرفی کردیم که با اقامت در آن‌ها می‌توانید سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید. البته به جز این سه هتل، انتخاب‌های لوکس دیگری مانند هتل هما یک مشهد، هتل قصر طلایی مشهد، هتل قصر الضیافه مشهد و هتل مدینه الرضا مشهد برای شما وجود خواهند داشت.

اگر هنوز برای سفر به شهر مشهد تصمیم خود را نهایی نکرده‌اید، می‌توانید همین ‌الان از طریق تور لحظه آخری مشهد، هریک از این‌ هتل‌های لوکس را برای اقامت رزرو کنید. توجه داشته باشید با توجه ‌به محبوبیت بالای این ‌اقامتگاه‌ها و پرشدن سریع ظرفیت‌ها ممکن است امکان رزرو همه آن‌ها به‌واسطه تور لحظه آخری مشهد برای شما وجود نداشته باشد.