نتایج قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو امروز 22 آبان + لیست برندگان

نتایج قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو اعلام شد و شما می توانید لینک اسامی برندگان ایران خودرو را در ادامه بخوانید. 

شرکت ایران خودرو مرحله جدید فروش فو ق العاده محصولات خود با موعد تحویل حداکثر 3 ماه  را به اجرا گذاشت و امروز مراسم این مرحله از ثبت نام با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد.

هم اکنون لیست نتایج این مرحله از ثبت نام اعلام شده و شما مخاطبین می توانید برای اطلاع از برنده شدن، لیست زیر را مرور کنید.

نتایج قرعه کشی طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو اعلام شد + لیست برندگان

گفتنی است در این مرحله خودروهای  رانا پلاس، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک و پژو 206  به صورت قرعه کشی عرضه شدند. 

لیست رانا پلاس

لیست پژو 207 دستی سقف شیشه ای

لیست دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک

لیست پژو 206 

 

اسامی برندگان ایران خودرو  امروز شنبه 22 آبان 1400

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو 22 آبان 1400

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

قرعه کشی ایران خودرو شنبه 22 آبان1400 با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود و قرار است عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شود. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود.