قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۳ آذر ماه/ نوسان قیمت بیت کوین در کانال ۴۷ هزار دلار

در حالی که گمانه زنی درباره تصمیم دولت هند برای چگونگی مواجهه با ارزهای دیجیتالی ادامه دارد، حالا منابع رسانه‌ای به نقل از منابع آگاه درون دولت گفته‌اند که قصدی برای ممنوعیت کامل ارزهای دیجیتالی در این کشور وجود ندارد.

دولت چین به دنبال سرکوب بیشتر فعالیت‌های مرتبط با رمزارز ها است. یکی از مدیران بانک مرکزی این کشور اخیرا گفته است که دولت برخورد با نسل جدید ارزهای دیجیتالی را تشدید خواهد کرد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۵.۴۲ درصد کمتر شده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۸۵.۷۴ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۰.۸۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی در ۱۳ آذر ماه/ نوسان قیمت بیت کوین در کانال ۴۷ هزار دلار

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۴۶.۵۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۲۰.۶۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۷.۶۲ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳.۶۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین و اتریوم در پنجم آذر ماه در ادامه این خبر ببینید؛

ارز دیجیتال قیمت (دلار) قیمت (تومان)
بیت کوین 47,147 ۱,۵۵۶,۷۹۰,۱۲۴
اتریوم 3,765 ۱۲۶,۱۴۱,۱۹۷
بایننس کوین 525 ۱۶,۵۸۳,۸۳۳
تتر 1 ۳۳,۵۳۶
سولانا 182 ۶,۱۱۳,۵۶۶
کاردانو 1.31 ۴۳,۳۴۰