صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۳ آذر ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (۲۳ آذرماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۵ هزار و ۷۶۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۲۸۹ هزار واحدی قرار گرفت.

 

در ساعت ۹:۵۵ شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۵۵۵ واحد بر ارتفاع یک میلیون و ۲۸۸ هزار و ۹۹۴ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۷۸۷ واحد بر روی ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۴۱۱ واحد قرار گرفت.

سه نماد فملی، خودرو و خساپا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۸۵ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۵۷۸ واحد قرار گرفت.

سه نماد سغدیر، توسن و فرابورس پرتراکنش‌ترین‌ها در این دقایق فرابورس هستند. هرمز نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تا به اکنون داشته است.

در ساعت ۱۰:۲۵ شاخص کل بورس نیز با افت ۴ هزار و ۸۶۹ واحد بر ارتفاع یک میلیون و ۲۹۰ هزار و ۶۸۰ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳ هزار و ۴۱ و. احد بر روی ارتفاع ۳۴۶ هزار و ۱۵۷ واحد قرار گرفت.

صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۳ آذر ماه


سه نماد خودرو، فملی و شپدیس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص یورس داشته اند. نماد خودرو نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بازار است. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۸۳ واحدی در ارتفاع ۱۸۵ هزار و ۴ واحد قرار گرفت.

نماد هرمز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس در این دقایق داشته است. نماد توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق بازار ۱۷ نماد در صف خرید و ۱۱۶ نماد در صف فروش هستند.