صف‌های خرید و فروش سهام در چهارم دی ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (چهارم دی ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۸ هزار و ۲۶۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۷ هزار واحدی قرار گرفت.

 

در ساعت ۹:۴۰ دقیقه شاخص کل  بورس با رشد ۲۰ هزار و ۳۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۷۹ هزار و ۶۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و فارس در این دقایق بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. فولاد، خودرو و فملی نیز سه نماد پرتراکنش این لحظات بازار است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۵ واحدی در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۴۹ واحد قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و شاوان بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس تاکنون داشته‌اند. سه نماد فرابورس، حآفرین و مدیریت پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار فرابورس بوده‌اند.

در ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۵ هزار و ۶۵۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۶۷۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۶۶۷ واحد در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۴۳۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشته‌اند. فولاد نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس در این دقایق است.

صف‌های خرید و فروش سهام در چهارم دی ماه

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۶۷ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۵۱ واحدی قرار گرفت. سه نماد بپاس، زاگرس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق بازار، ۶۷ نماد در صف خرید و ۵۳ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۰:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۸ هزار و ۱۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۳۷ واحدی قرار گرفت. سه نماد فارس، فملی و فولاد بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند. شاخص کل هم وزن نیز با ۴ هزار و ۷۴۲ واحد در ارتفاع ۳۶۲ هزار و ۵۰۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴۶ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۳۱ واحدی ایستاد. سه نماد بپاس، آریا و زاگرس بیشترین تاثیر را در این دقایق بر شاخص فرابورس داشته‌اند. نماد فرابورس نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بازار است.

تاکنون بیشترین حجم معاملات به سهام خودرو، وسکرمان و وبصادر متعلق است.